Plantion start rozencampagne met speciale Meet & Greet

De komende weken staan rozen bij Plantion extra in het spotlicht. Dit begon vanochtend met een speciale Meet & Greet. Enthousiaste rozenaanvoerders presenteerden hun assortiment en gingen hierover met inkopers in gesprek. Veel kopers maakten gebruik van deze unieke kans om op één plek zoveel variëteiten te zien en informatie te krijgen over de nieuwste rozentrends.

In de expositieruimte van Plantion waren fraaie presentaties te zien van maar liefst vijftien rozenkwekers, te weten SK Roses, Meijer Roses, Rosa Plaza, Marjoland, Holla Roses, Zuurbier & Co, Bernhard Roses, Everflora, Dale Tiara, Panocal, Van der Hulst Rozenkwekerijen, Rozenkwekerij H. Bruinen, Van den Berg Roses, Fresh Gold Kenya Limited en Welyflor. Het merendeel van hen was ook persoonlijk aanwezig om vragen van kopers te beantwoorden.

De Meet & Greet vormde de aftrap van een bredere campagne om rozen onder inkopers te promoten. Zo deelt Plantion de komende tijd wekelijks een video van een rozenkweker op social media. Op die manier wil Plantion kopers meenemen in het verhaal achter de roos. Meer informatie over het rozenaanbod van Plantion is te vinden op de website.

 

Naar het overzicht